31 oktober, 2018

Topplistan - Oktober 2018

1. Marcus & Martinus - Invited
2. Kim Petras - Close Your Eyes
3. Claire Richards - End Before We Start (StarLab Radio Edit)
4. Sigala & Kylie Minogue - What You Waiting For
5. Benjamin Ingrosso - All I See Is You
6. Mikolas Josef - Me Gusta
7. Aaron Carter - What Did You Want To Say?
8. CeCe Peniston - I'm In The Mood (UK Radio Mix)
9. Pan - Bana Bana (After Midnight Mix)
10. Janet Jackson - Night
11. Mariah Carey - Dreamlover (Def Club Mix Edit)
12. Michael Fortunati - Energize
13. Mariah Carey - Anytime You Need A Friend (C&C Radio Mix)
14. Loredana Bertè - Io, Sì Io
15. C.C. Catch - Midnight Hour (7" Version)
16. David Lyme - Bye, Bye, Mi Amor
17. Davy James - Dream Baby
18. Mariah Carey - Don't Forget About Us (Ralphi Rosario & Craig J. Martini At XO Vocal Edit)
19. Alison Limerick - Come Back (For Real Love)
20. Jean-Paul Wall - Ingenting (7" Version)
21. David Lyme - Bambina (New Version)
22. Deborah Harry - Feel The Spin
23. Mariah Carey - Can't Take That Away (Mariah's Theme) (Morales Club Mix Edit)
24. Chaka Khan - (Krush Groove) Can't Stop The Street
25. Mariah Carey - Obsessed (Seamus Haji & Paul Emanuel Radio Edit)
26. Janet Jackson - You Want This (E-Smoove's Anthem 7")
27. Zemya Hamilton - Going Through The Motions
28. The Cure - Let's Go To Bed



Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.