03 december, 2019

Topplistan - November 2019

1. Sonia - A Night That's Never-Ending (Sakgra PW Elle Mix)
2. Kim Petras - There Will Be Blood
3. Lenni-Kim - Yolo
4. The Buckbeats - Daydream
5. 5WEST - Stars About You (Cahill Radio Edit)
6. Madonna & Swae Lee - Crave (Tracy Young Dangerous Radio Edit)
7. Melanie C - High Heels
8. Amy Holland - She's On Fire
9. Life-Work - My Heart (Pete Hammond Radio Mix)
10. Laura Branigan - Hot Night
11. Kim Petras - Turn Off The Light
12. Mel & Kim - F.L.M. (Two Grooves Under One Nation 7" Mix)
13. Paul Zaza & Carl Zittrer - Love Me Till I Die
14. Pet Shop Boys & Years & Years - Dreamland
15. Brenda Russell - Kiss Me With The Wind
16. Years & Years - All For You
17. Haywoode - Love Eternally (Project K Electric Love Radio Mix)
18. Eartha Kitt - I Love Men
19. The Buckbeats - Dancing Through The Night
20. Mel & Kim - I'm The One Who Really Loves You (Chicago Radio Mix)
21. Melanie C - Anymore (Seamus Haji Radio Mix)
22. Beth Andersen - Dance Dance Dance
23. Donna Allen - Serious
24. Mel & Kim - That's The Way It Is (Original 12" Mix)
25. Wild Orchid - Talk To Me (Junior Vasquez Deluxe Club Edit)
26. Paula Lobos - Game Changer
27. E.G. Daily - So Pretty
28. Dusty Springfield - In Private (Remix)
29. Haywoode - Look My Way
30. Taylor Swift & Brendon Urie - ME!
31. Serhat - I Didn't Know (Cutmore Radio Edit)
32. Visitors & Sofia Källgren - Världen Är Vår



Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram, YouTube eller Last.fm för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.