30 november, 2019

Sonia - A Night That's Never-Ending

Min idol Sonia hade stor framgång i slutet av åttiotalet och början av nittiotalet med de underbara Stock Aitken Waterman-producerade singlarna "You'll Never Stop Me Loving You", "Listen To Your Heart", "Can't Forget You" och "Counting Every Minute". Nu är hon äntligen tillbaka med en helt ny singel: "A Night That's Never-Ending".

Låten är en härlig dancepoplåt med en refräng som sätter sig direkt och som passar perfekt till Sonias fantastiska röst. Maxisingeln innehåller även flera sköna remixar. Min favorit är förstås den av Sakgra som är väldigt retro och förvandlar låten till en Stock Aitken Waterman-aktig remix. Lyssna på den här nedanför.

Energise Records är tyvärr inte så bra på att rättstava sina låtar innan de läggs upp digitalt, men jag har den korrekta låtlistan här nedanför med bindestreck, apostrofer och allt. Stötta denna underbara singel nu genom att köpa eller streama den från Energise, iTunes och Spotify. En speciell julversion av låten går nu också att boka från Energise.

Låtlista till "A Night That's Never-Ending":

1. A Night That's Never-Ending (Matt Pop Radio Edit)
2. A Night That's Never-Ending
3. A Night That's Never-Ending (Sakgra PW Elle Mix)
4. A Night That's Never-Ending (Pete Ware Remix)
5. A Night That's Never-Ending (Matt Pop Club Mix)



Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.