07 augusti, 2020

Kylie Minogue - Say Something (Official Video)

Det har varit ett tufft år för oss alla drabbade av Coronapandemin. Som tur är kan musik hjälpa oss må lite bättre, så jag var överlycklig när min stora idol Kylie Minogue släppte sin nya singel "Say Something", tagen från hennes kommande album "Disco". I dag hade videon till låten äntligen premiär och tog låten till nya höjder. Jag älskar den och får "Xanadu"-vibbar. Spana in den här nedanför.

"Say Something" finns redan på iTunes, Spotify och så vidare. Glöm inte bort att boka albumet "Disco" från Kylies officiella hemsida. Releasedatum är 6 november. Jag är i extas. Att Kylie gör disco är euroriskt. Det är den genren hon gör bäst. Kanske kan Kylie rädda 2020 med sin magiska discopop?



Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.