11 september, 2020

Steps ‎- What The Future Holds (Album, singel, video)

Den underbara brittiska popgruppen Steps är tillbaka med nya singeln "What The Future Holds", tagen från det kommande albumet med samma namn. Den är så bra! Jag är glad att Steps fortsätter göra melodisk dancepop, precis vad fansen älskar. Albumet kommer även innehålla en cover av en av mina favoritlåtar: "Something In Your Eyes" med svenska Jenny Silver.

Albumet släpps den 27 november, men du kan redan boka det från bland annat iTunes, Spotify, Amazon eller Steps officiella hemsida. Det finns flera olika format att välja på. Glöm inte bort att spana in den nya musikvideon här nedanför.

Låtlista till "What The Future Holds":

1. What The Future Holds
2. Something In Your Eyes
3. Clouds
4. To The Beat Of My Heart
5. Father's Eyes
6. One Touch
7. Under My Skin
8. Heartbreak In This City
9. Come And Dance With Me
10. Don't You Leave Us Halfway
11. To The One
12. Hold My Heart



Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.