30 september, 2020

Topplistan - September 2020

1. Steps - What The Future Holds (Single Mix)
2. Kylie Minogue - Magic
3. Verka Serduchka - Disco Kicks
4. Jessie Ware - What's Your Pleasure?
5. Kiesza - Love Me With Your Lie
6. Erika Vikman - Syntisten Pöytä
7. Elton John - I Don't Wanna Go On With You Like That (Shep Pettibone Radio Edit)
8. Miley Cyrus - Midnight Sky
9. Jessie Ware - Soul Control
10. Kiesza - Crave
11. Agnes - Fingers Crossed
12. Lena Philipsson - En Stilla Depression (Sonnvik X Kentomen Remix)
13. Dua Lipa, Madonna & Missy Elliott - Levitating (The Blessed Madonna Remix)
14. The Pointer Sisters - Friends' Advice (Don't Take It) (Shep Pettibone Radio Edit)
15. Hazell Dean & Darryl Pandy - Ain't Nothing Like The Real Thing
16. Sigue Sigue Sputnik - Success
17. En Vogue - Riddle (StarGate Radio Mix)
18. Mariah Carey & Lauryn Hill - Save The Day
19. The Pointer Sisters - Insanity
20. En Vogue - Don't Go
21. Get Ready! - I Still Luv U
22. Adeva - I Thank You (Love To Infinity Edit)
23. En Vogue - You Don't Have To Worry (Radio Remix Edit)
24. Kylie Minogue - Say Something (Syn Cole Extended Mix)
25. Emly Clausen - Touch Me (All Over)
26. Carola - The Runaway (Extended Dub Mix)
27. Tracie Spencer - Symptoms Of True Love (PWL Remix)
28. Tone Norum & Tommy Nilsson - All Som Jag Känner



Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.