19 oktober, 2020

Nytt med Ava Max, Erasure, Kiesza, Melanie C

Nya superalbum på CD i min skivsamling: Först ut är "Heaven & Hell" (2020) med Ava Max. Inte en enda dålig låt på debutalbumet:



Jag älskar retrosoundet på Erasures nya album "The Neon" (2020). Ännu ett toppenalbum som förgyller 2020:



Jag är ett stort Spice Girls-fan och har alltid gillat Melanie C:s röst. Men "Melanie C" (2020) är hennes första studioalbum som jag verkligen älskar. Elektronisk dancepop som passar hennes röst perfekt:



Sist, men inte minst: "Sound Of A Woman" (2014) och "Crave" (2020) med Kiesza. Den senare är verkligen ett utav 2020 års bästa album hittills.



Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.