30 april, 2021

Topplistan - April 2021

1. Madleen Kane - You Can
2. Alexis Jordan - Good Girl (Freemasons Radio Edit)
3. Hilary Duff - Little Lies
4. Eric Saade - Day & Night
5. Madonna - I Don't Search I Find (Kue's Studio 54 Mix Edit)
6. Nick Jonas - This Is Heaven
7. Sequal - Let It Go
8. Madleen Kane - Fire In My Heart
9. Give Give Give - Dance Aid
10. Madonna - Medellín (Robbie Rivera Vocal Edit)
11. Rick Astley - Unwanted
12. Madleen Kane - Playing For Time
13. The Pussycat Dolls - I Hate This Part (Dave Audé Radio Edit)
14. Hilary Duff - One In A Million
15. Nick Jonas - Don't Give Up On Us
16. Demi Lovato - Unbroken
17. Tokio Hotel - We Found Us
18. Alexis Jordan - Acid Rain
19. Demi Lovato - Heart Attack (The Alias Radio Remix)
20. Nick Jonas - Spaceman
21. Madleen Kane - The Lonely One
22. Demi Lovato - Really Don't Care (Digital Dog Radio Remix)
23. Taylor Dayne - Floor On Fire (Bimbo Jones Radio Edit)
24. Inger Lise Rypdal - En Spennende Dag For Josefine
25. Taylor Dayne - Facing A Miracle (SoundFactory Radio Edit)
26. Bonnie Tyler - Holding Out For A Hero



Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.