31 mars, 2021

Topplistan - Mars 2021

1. Kylie Minogue - Unstoppable
2. Eric Saade - Every Minute
3. Madonna - Express Yourself (Remix/Edit)
4. Anton Ewald - New Religion
5. Tess Merkel - Good Life
6. Eric Saade - How Do You Like Me Now?
7. Alexandra Burke & Cobra Starship - What Happens On The Dancefloor
8. Johnny Ruffo - On Top
9. Tusse - Voices
10. Patti LaBelle - Twisted
11. Anton Ewald & Medina - This Could Be Something
12. The Three Degrees - When Will I See You Again
13. Johnny Ruffo - Take It Home
14. Melba Moore - Night People
15. Patrice Rushen - Forget Me Nots
16. The Wanted - Chasing The Sun
17. Tiny Tim - Tip-Toe Thru' The Tulips With Me
18. Patti LaBelle - You're Mine Tonight
19. Charlotte Perrelli - Still Young
20. Phyllis Hyman - You're The One
21. The Wanted - I Found You
22. Phyllis Hyman - Under Your Spell
23. Johnny Ruffo - Untouchable
24. Phyllis Hyman - Hold On
25. The Pussycat Dolls - Don't Cha (Kaskade Radio Rdit)
26. Cheryl Lynn - Shake It Up Tonight
27. Inger Lise Rypdal - Innan Gryningen Är Här
28. Union J - Carry You (Cutmore Remix)



Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.