29 september, 2021

Steps - What The Future Holds Pt. 2

Jag älskar Steps nya album "What The Future Holds Pt. 2". Låtarna är så catchy. Albumet var från början tänkt att bli en nyutgåva av deras album från 2020, men de spelade in så många låtar att det blev ett helt nytt studioalbum. Tur för oss!

Med finns förstås de grymma singlarna "Take Me For A Ride" och Five Star-covern "The Slightest Touch". De har också inkluderat duettversionen av "Heartbreak In This City" med Michelle Visage, även om jag personligen föredrar originalet från förra albumet.

Svenska lyssnare kommer även att känna igen låtarna "Victorious" och "A Million Miles" från Melodifestivalen där de framfördes av Lina Hedlund respektive Mariette.



Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.