03 mars, 2022

Topplistan - Februari 2022

1. Steps - A Hundred Years Of Winter (F9 Remix)
2. Shy Rose - I Cry For You
3. Purple Disco Machine & Sophie And The Giants - In The Dark
4. Giorgio Moroder & Sia - Déjà Vu (7th Heaven Radio Edit)
5. Lisa Carter - Doctor's Orders
6. Giorgio Moroder & Karen Harding - Good For Me
7. Omar Rudberg - Moving Like That
8. Jackie Rawe - I Believe In Dreams
9. Darren Hayes - Let's Try Being In Love
10. Shy Rose - Only Men
11. Joe Jonas - Kleptomaniac
12. Mahmood - Soldi (Benny Benassi Remix)
13. Joe Jonas - Love Slayer
14. The Wanted - Rule The World
15. Samantha Jade - Born To Be Alive
16. Alvaro Estrella - Suave
17. Samantha Jade - Let Me Love You
18. Theoz - Som Du Vill
19. Tove Styrke - Bara Du Och Jag
20. Eva Rydberg & Ewa Roos - A Ding Dong World (Lyft Mix)
21. Mariah Carey - Someday (New 12" House)
22. Anton Ewald - That Should Be Me
23. Laura Pausini & Kylie Minogue - Limpido
24. Zemya Hamilton & Tommy Nilsson - Time
25. Hazell Dean - Out Of Control (Back In Control Mix)



Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.