31 mars, 2022

Topplistan - Mars 2022

1. Cazzi Opeia - I Can't Get Enough
2. Liamoo - Bluffin
3. Violet Sky - A Heartbeat Away
4. Cazzi Opeia - My Heart In 2
5. Omar Rudberg - Mi Casa Su Casa
6. Chrissy Metz - Feel Good (Dave Audé Remix)
7. Mariah Carey - Fantasy (Def Radio Mix)
8. ByeAlex - Nekemte
9. Mariah Carey - Always Be My Baby (Def Classic Radio Version)
10. Robin Bengtsson - Innocent Love
11. Klara Hammarström - Run To The Hills
12. 5WEST - Anything Can Happen (Benny Benassi Remix)
13. Agnetha Fältskog & Peter Cetera - I Wasn't The One (Who Said Goodbye) (Extended Version)
14. 5WEST - Collide (Wideboys Radio Edit)
15. Bananarama - Is Your Love Strong Enough?
16. Audrey Landers - Shadows Of Love
17. Towa Tei & Kylie Minogue - GBI (German Bold Italic)
18. Josh Dubovie - That Sounds Good To Me
19. Céline Dion - My Heart Will Go On (Tony Moran Mix)
20. 2 Men A Drum Machine And A Trumpet - Tired Of Getting Pushed Around



Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.