03 maj, 2022

Topplistan - April 2022

1. Ulrikke - Falling Apart
2. Natalia Gordienko - High Heels
3. Lili & Susie - Tycker Om Dig
4. VAL - Da Vidna (Synthwave Remix)
5. After Romeo - Free Fall
6. Diana Ross - I Still Believe (Purple Disco Machine Remix)
7. Soft Cell & Pet Shop Boys - Purple Zone
8. Nadav Guedj - Can't Control It
9. Bardo - One Step Further
10. Sheena Easton - Sugar Walls
11. Céline Dion - Sorry For Love
12. Sheena Easton - Double Standard
13. Solid Harmonie - So Good
14. Céline Dion - Just A Little Bit Of Love
15. Nadav Guedj - Elle M'rend Fou
16. Sheena Easton - Strut
17. Céline Dion - I Want You To Need Me (Thunderpuss Radio Mix)
18. Sheena Easton - Swear
19. Céline Dion - Délivre-Moi
20. Sheena Easton - Straight Talking
21. Fyr Og Flamme - Hvem Tror Du Egentlig Du Er?
22. Centerfold - Take Me
23. Céline Dion - Ashes (Steve Aoki Deadpool Demix)
24. Natalia Gordienko & Mohombi - Habibi
25. Tracy Shaw - Ridin' High



Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.