12 november, 2022

Topplistan - Oktober 2022

1. Olivia Newton-John - A Little More Love
2. Cazzi Opeia - You're My Sunshine
3. Sharon Needles - Flamin' Hot
4. Shirley Murdock - Let There Be Love!
5. Stacey Q - Music Out Of Bounds (Out Of Bounds Mix)
6. Alisha - Girls Don't Lie
7. Whitney Houston - Anymore
8. Shirley Murdock - (Everybody Wants) Somethin' For Nothin'
9. Sharon Needles - Absolute Zero
10. Stacey Q - Insecurity (USA Dance Mix)
11. Kyrah - Uh Oh (7" Digital Dog Mix)
12. Stacey Q - We Connect (European Mix)
13. Atlantic Starr - One Lover At A Time
14. Stacey Q - Two Of Hearts (Original Mix)
15. Atlantic Starr - Armed And Dangerous
16. Barbra Streisand - The Way We Were



Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.