24 januari, 2013

Downton Abbey på Blu-ray

Ni som har följt min blogg vet att jag älskar den brittiska dramaserien "Downton Abbey". Tänk er "Dynastin" och "Dallas" fast i början av nittonhundratalet. Serien är dessutom väldigt inspirerad av den underbara klassikern "Herrskap Och Tjänstefolk", vilket är ett stort plus!

Serien finns redan utgiven på DVD i Sverige, men nu har man äntligen släppt den på Blu-ray! Jag hade som tur var inte hunnit köpa DVD-utgåvorna så nu kan jag köpa dessa istället. Missa inte denna spännande dramaserie för allt i världen och spana gärna in mina tidigare blogginlägg om "Downton Abbey".

De nya Blu-rayutgåvorna går att beställa på följande sajter:

Downton Abbey - Säsong 1: Discshop, CDON, Ginza.

Downton Abbey - Säsong 2: Discshop, CDON, Ginza.

Downton Abbey - Säsong 3: Discshop, CDON, Ginza.

Downton Abbey - Vinterspecial: Discshop, Ginza.

Downton Abbey - A Journey To The Highlands: Discshop, Ginza. (Släpps den 3 april)

Foto: ITV Network