04 januari, 2013

Topplistan - December 2012

1. Leona Lewis - Glassheart
2. Agnes - Loaded
3. Steps - Light Up The World
4. Happy Hoes - Happy Ho Ho Ho
5. Siberian Heat - Siberian Girl, Siberian Boy
6. Raffaella Carrà - Dolce Far Niente
7. Leona Lewis - Outta My Head
8. Bananarama - Baby It's Christmas
9. Pernilla Wahlgren & Roger Pontare - Christmas Time Is Here Again (12" Version)
10. Olivia Newton-John - Twist Of Fate (Extended Version)
11. Leona Lewis - Come Alive
12. Sergey Lazarev - Money On Love
13. Exposé - I Believe In Christmas (Like It Used To Be)
14. Audrey Landers - You Came To Me On Christmas
15. Steps - It May Be Winter Outside
16. Agnetha Fältskog - När Det Lider Mot Jul
17. Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You (Mariah's New Dance Mix)
18. Leona Lewis - Shake You Up
19. Sylvie Vartan - Des Heures De Désir
20. Sirusho - PreGomesh
21. ABBA - As Good As New
22. Five Star - Another Weekend (Saturday Night Mix)
23. Justin Bieber - Only Thing I Ever Get For Christmas
24. Kylie Minogue - Santa Baby
25. Bros - Try (7" Version)
26. Band Aid II - Do They Know It's Christmas?
27. Justin Bieber - Mistletoe
28. Kylie Minogue - Let It Snow
29. Leighton Meester - Christmas (Baby, Please Come Home)
30. Marilyn Monroe - Runnin' Wild
31. Chip Chip - Everything You Love
32. Marilyn Monroe - After You Get What You Want, You Don't Want It

Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.