26 oktober, 2004

Hångel med hetero-Mattias

Gårdagen började riktigt dåligt, men sedan gick jag och bowlade med klassen, vilket fick mig på lite bättre humör. Efteråt åkte några av oss till Sandviken där vi försökte hitta kläder åt Hetero-Mattias. Jag, Jenny, Mattias, Catrine och Veronika hamnade på Café Fredos och tog ett par drinkar. John dök också upp och efteråt gick alla hem till Jenny.

Just nu sitter vi i skolans datorsal och är bakfulla. Men vi hade riktigt kul i alla fall. Dessutom så kysstes jag och Mattias! Ja, ni hörde rätt. Så mycket var det med den homofobin. Han sa att jag kysstes bra och att jag är den snyggaste bög han känner. Jag tar det som en komplimang, även om jag nog är den enda bög han känner. Men det var precis vad jag behövde, någon som fick mig att känna mig trygg.