12 november, 2004

Partybimbo

Jag har festat en hel del den senaste tiden. Först så var jag ut innan lovet med mina klasskompisar. Det var riktigt kul, så på lovet var vi ut igen. Det var jag, Jenny, Kennet, John, Marcus, Catrine, Mattias och Marcus finska vän som jag och Jenny envisades med att kalla Anders Johansson, eftersom han såg ut som honom.

Marcus kompis bjöd oss på något att dricka och vi vinglade till Princess där vi fortsatte att festa. Mattias ville dessutom dansa med mig hela tiden. Det var riktigt mysigt faktiskt. Han är så romantisk, för att vara hetero.

Den natten sov Catrine över hos mig och jag drömde en massa galna drömmar. Den ena drömmen innehöll alla som jag hade festat med. Vi irrade omkring i Sandviken och besökte platser som jag tidigare har besökt, fast endast i mina drömmar. Jag drömde att jag blev medvetslös, jag tror till och med att jag dog, vilket var läskigt.

En annan del av drömmen gick ut på att hela min skola bodde på en jättestor färja där vi alla hade egna hytter. Mattias hade vunnit en tävling och fick dyka från båten. Jag, som i drömmen var förälskad i honom, oroade mig för att något skulle gå fel.

Den tredje delen av drömmen handlade om att min klass besökte ett bibliotek där vi pluggade. Det förvandlades sedan till ett stort varulager där jag flög omkring och tittade på en Marilyn Monroe-utställning. Det där med drömmar är något speciellt för mig. De håller sig kvar i mina tankar långt efteråt.

Dennis: "Jag gillar tandläkare. De vill alltid stoppa ner saker i halsen på mig."

I onsdags frågade min heterofjolla Mattias om jag ville hänga med honom och Jonas ut på krogen efter skolan. Jag hade glömt mina pengar hemma så jag tackade nej, men då erbjöd han sig att bjuda. Det tackade jag självklart inte nej till! Det var riktigt trevligt att umgås med mina kära heteropojkar!