19 november, 2004

Shopping, insändare och åttiotalsdisco

Jag kom precis hem efter en riktigt lång shoppingrunda. Jag har köpt ett par svarta, fluffiga moonboots, en stor, vit, fluffig kudde, ett par svarta, fluffiga vantar, två par byxor och fyra tröjor. Ni må tro att det känns i ryggen efter alla kassar jag har burit. När vi skulle handla mat på hemvägen så glodde folk på mig. Vad är det för fel med att bära omkring fem olika shoppingkassar inne på ICA?

Min insändare om homosexualitet har blivit publicerad i det senaste numret av musiktidningen OKEJ, och de länkar dessutom till min hemsida! Jag blev så glad när jag fick höra det. Dessutom är min idol Samantha Fox med i samma nummer eftersom hon har spelat in en ny version av sin hit "Touch Me" tillsammans med Günther.

Såg ni förresten programmet "Samantha" på ZTV? Där fick man bland annat se klipp med Samantha Fox, Sabrina, Ankie Bagger, Pernilla Wahlgren, Lili & Susie och Sandra. Jag spelade förstås in det. Nu har jag ännu mer material till min åttiotals-DVD.

Här där jag bor ser det numera ut som ett julkort. Allt är vitt. Visst, det är jobbigt med kylan, men det är otroligt vackert. Dessutom så får jag ju chansen att använda mina nya vinterkläder.

Puss och kram!