09 april, 2006

De senaste veckorna

De senaste veckorna har mycket av min tid gått åt till att skriva på min självbiografi. Vi hade textsamtal i skolan i tisdags och efter att ha fått bra kritik på min text känner jag mig mer peppad än någonsin. Jag vill ju ge ut en bok och jag har bestämt mig för att förverkliga den drömmen om jag så måste ge ut den själv!

Förutom skrivandet har jag hunnit med att träffa min söta väninna Jenny S, samt umgåtts en hel del med Anna S. Jag har sett den hysteriskt roliga komedin "White Chicks" tillsammans med Linda, vilket piggade upp mig rejält. Sedan har jag fikat med min nyfunna vän Joakim samt införskaffat en tarotkortlek som jag försöker lära mig använda.

Dennis till Micke: "Du behöver inga filmer när du har mig i ditt liv. Jag är drama!"

Förra veckan publicerades en intervju med mig på Lunarstorm. De två dagar den låg uppe drunknade jag i meddelanden från personer i alla åldrar. Enligt Lunarstorm har tio tusen personer läst den, vilket bidrog till att försäljningen av min singel "Drama Queen" ökade. Under samma dagar slog min hemsida besöksrekord. Jag vill tacka alla som har skrivit så fina meddelanden till mig om musiken. Ni är helt underbara!