11 april, 2006

Topplistan - Mars 2006

1. Maureen McGovern - The Morning After
2. Agnetha Fältskog - If I Thought You'd Ever Change Your Mind
3. BWO - Temple Of Love
4. Maureen McGovern - We May Never Love Like This Again
5. Stacey Q - Two Of Hearts
6. Evan - Under Your Spell
7. Sinitta - Toy Boy (Extended Rap Version)
8. Agnetha Fältskog - The Last Time
9. Tone Norum & Tommy Nilsson - Allt Som Jag Känner
10. Rick Astley - Whenever You Need Somebody
11. Lili & Susie - Okey, Okey! (Plastic Swedish-English Remix)
12. Linda Bengtzing - Jag Ljuger Så Bra
13. Madonna - Sorry (Single Edit)
14. Sonya - Etymon
15. Olivia Newton-John - Livin' In Desperate Times
16. Pernilla Wahlgren - Running For Cover
17. Erasure - Sometimes
18. Agnetha Fältskog - Wrap Your Arms Around Me (Bimbo Boy Radio Edit)
19. Agnetha Fältskog & Ola Håkansson - The Way You Are
20. Laura Branigan - Self Control
21. Peter Cetera - Glory Of Love
22. Queentastic - Absolutely Fabulous
23. Stacey Q - Give You All My Love
24. Velvet - Mi Amore
25. Sandra - (I'll Never Be) Maria Magdalena
26. Dollar - Oh L'amour
27. Sandra - Forever
28. Velvet - Rock Down To (Electric Avenue)
29. Jessica Andersson - Kalla Nätter
30. Rachel Stevens - Funny How
31. Mandy Moore - Candy (Hex Hector Radio Edit)
32. Princess - In The Heat Of A Passionate Moment
33. BWO - Voodoo Magic
34. Tiffany - Could've Been
35. Lena Philipsson - Jag Ångrar Ingenting
36. Sandra Dahlberg - Jag Tar Det Jag Vill Ha
37. ABBA - That's Me
38. BWO - Temple Of Love (Brasco 80s Mix)
39. Pernilla Wahlgren - I Need Your Love
40. Kate Ryan - Je T'adore

Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.