16 augusti, 2011

"I'm a golden girl, I'm an Aphrodite"

I helgen råkade jag ut för en liten olycka. Jag var på långpromenad i skogen och lyckades gå vilse. Alla stigar ser ju likadana ut! Sedan råkade jag snubbla i en brant nedförsbacke. Problemet var bara det att jag inte kunde stanna utan flög ner för den.

Det hela slutade med att jag skrapade upp kinden, axeln, bröstet, armen, handen och benet. Det hade dock kunnat bli värre så jag ska inte klaga. Jag hittade dock ut ur skogen till slut! Klumpiga personer som jag ska nog undvika skogspromenader.

I går var Immanuel på besök. Vi hade skrivdag och satt med varsin datorn på min balkong och skrev på respektive böcker. Det var riktigt mysigt! Det är skönt att ha någon att bolla idéer med under tiden man skriver. Det är så viktigt med feedback!

Var det förresten någon mer än jag som såg Kylie Minogues konsert "Aphrodite World Tour" på SVT1 i lördags? Det var en magisk upplevelse! "Aphrodite" är fortfarande ett av mina absoluta favoritalbum. Jag ser fram emot ny musik från allas vår Kylie.

Ha en fin vecka, kära vänner!