05 oktober, 2011

Topplistan - September 2011

1. Donna Summer - I Feel Love
2. Britney Spears - Trouble For Me
3. Jedward - Bad Behaviour
4. The Pointer Sisters - Automatic
5. Soraya Arnelas - Dreamer
6. The Cover Girls - Because Of You
7. ABBA - Dream World
8. Sheena Easton - Modern Girl
9. Magnus Carlsson - Slave To Love
10. ABBA - Summer Night City (Full Length Version)
11. Pet Shop Boys - Domino Dancing
12. Steps - Bittersweet
13. Exposé - Angel
14. Magnus Carlsson - The Best In Me
15. Rebecca Black - My Moment
16. Steps - Human Touch (W.I.P. Mix)
17. Deniece Williams - Let's Hear It For The Boy
18. Steps - Words Are Not Enough
19. The Pointer Sisters - Jump (For My Love)
20. Steps - Stop Me From Loving You
21. Angel Clivillés - One More Chance (Berman Bros. Radio Mix)
22. Steps - One For Sorrow (Tony Moran's 7" Remix)
23. Jedward - Everyday Superstar
24. Steps - 5, 6, 7, 8 (Extended Version)
25. Oleg - Elektropop
26. Steps - In It For Love

Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.