07 juni, 2015

Magnus Carlsson - Möt Mig I Gamla Stan (Remixes)

En av de bästa låtarna i Melodifestivalen 2015 var Magnus Carlssons sköna discolåt "Möt Mig I Gamla Stan". Men många schlagerlåtar blir ännu bättre i remixad form och så även denna.

Och nu finns en helt ny digital samling med remixar av låten och dess engelska version, producerade av bland andra Andreas Berg och SoundFactory. Du hittar den på iTunes och Spotify.

Låtlista till "Möt Mig I Gamla Stan (Remixes)":

1. Möt Mig I Gamla Stan (Extended By SoundFactory)
2. Meet Me Downtown Tonight (Extended By SoundFactory)
3. Möt Mig I Gamla Stan (SoundFactory Club Mix)
4. Meet Me Downtown Tonight (SoundFactory Club Mix)
5. Möt Mig I Gamla Stan (Stormby Dark City Extended)
6. Meet Me Downtown Tonight (Stormby Dark City Extended)
7. Möt Mig I Gamla Stan (Andreas Berg Poolside Remix)
8. Meet Me Downtown Tonight (Andreas Berg Poolside Remix)
9. Möt Mig I Gamla Stan (SoundFactory Club Edit)
10. Meet Me Downtown Tonight (SoundFactory Club Edit)
11. Meet Me Downtown Tonight (Andreas Berg Full Moon Version)
12. Möt Mig I Gamla Stan
13. Meet Me Downtown Tonight
14. Möt Mig I Gamla Stan (SoundFactory Radio Edit)
15. Meet Me Downtown Tonight (SoundFactory Radio Edit)
16. Möt Mig I Gamla Stan (Stormby Dark City Edit)
17. Meet Me Downtown Tonight (Stormby Dark City Edit)
18. Möt Mig I Gamla Stan (Stormby Bright Lights Edit)
19. Meet Me Downtown Tonight (Stormy Bright Lights Edit)
20. Möt Mig I Gamla Stan (Instrumental)
21. Möt Mig I Gamla Stan (A Cappella)