30 juni, 2015

Topplistan - Juni 2015

1. Pia Zadora - Still Remembered
2. Eduard Romanyuta - I Want Your Love
3. Hilary Duff - Sparks
4. Mariah Carey - Infinity
5. Deniece Williams - Wiser And Weaker
6. Edurne - Amanecer
7. Guy Sebastian - Like A Drum
8. Aminata - Love Injected ([Ex] Da Bass Radio Mix)
9. Loïc Nottet - Rhythm Inside
10. Cheryl - It's About Time
11. Deniece Williams - I Feel The Night
12. Johan Baeckström - Great Unknown
13. Tina Cousins - Wonderful Life (Dance Version)
14. Paweł Błaszczak - Harran
15. Nadav Guedj - Golden Boy
16. Måns Zelmerlöw - Heroes (Axento Extended Remix)
17. Paweł Błaszczak - Horizon
18. Bojana Stamenov - Beauty Never Lies
19. Polina Gagarina - A Million Voices
20. Selma - If I Had Your Love
21. Conchita Wurst - Firestorm
22. Morten Harket - Scared Of Heights
23. Tina Cousins - Pretty Young Thing
24. Magnus Carlsson - Möt Mig I Gamla Stan (SoundFactory Club Mix)
25. Uzari & Maimuna - Time
26. A-ha - Summer Moved On
27. Maria Elena Kyriakou - One Last Breath
28. Amber - Warrior
29. Alcazar - Young Guns (Go For It)
30. Jenny Burton - Bad Habits

Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.