30 maj, 2017

Topplistan - Maj 2017

1. Steps - Happy
2. IMRI - I Feel Alive
3. Steps - Glitter & Gold
4. Lucie Jones - Never Give Up On You (7th Heaven Radio Edit)
5. Lana Pellay - Pistol In My Pocket
6. Helena Paparizou - Baby It's Over
7. Jana Burčeska - Dance Alone
8. Koit Toome & Laura - Verona (1985 Version)
9. RuPaul - American
10. Vanessa - Just A Game
11. Demy - This Is Love
12. RuPaul - Superstar (Hollywood Royalty Remix)
13. Alma - Requiem
14. Alexa Aronson - Hide & Seek (Dave Audé Edit)
15. Triana Park - Line
16. Dihaj - Skeletons
17. Kristian Kostov - Beautiful Mess (Hit The Floor RMX)
18. Salvador Sobral - Amar Pelos Dois
19. George Michael - Monkey (7" Edit)
20. Svala - Paper
21. Slavko Kalezić - Space
22. Verona - Ti Sento
23. Veroniqué - Jungle Man
24. RuPaul - Responsitrannity (Matt Pop Edit)
25. Steps - Story Of A Heart
26. Blanche - City Lights
27. Tijana Bogićević - In Too Deep
28. Isaiah - Don't Come Easy (7th Heaven Remix)
29. Hovig - Gravity (7th Heaven Epic Radio Mix)
30. Elton John & RuPaul - Don't Go Breaking My Heart (Moroder - 7" Edit Mix)
31. Sunstroke Project - Hey Mamma
32. Brendan Murray - Dying To Try
33. IMRI - I Feel Alive (DJ Pm & Tomer Maizner Remix)



Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.