05 augusti, 2018

Hallå i värmen

Jag vet att det var länge sedan jag skrev något personligt i bloggen, så nu är det återigen dags. Jag har haft en rätt bra sommar hittills, även om värmen har varit jobbig. Jag älskar förstås när det är ljust och fint ute, men tråkigt nog mår jag ofta dåligt när det blir "för varmt". Hjärnan liksom lägger av.

Jag har full förståelse för folk som njuter av värmeböljan, men för mig personligen blir det jobbigt. Men nu börjar det äntligen bli lite svalare. Jag kom precis hem från en långpromenad och halvvägs hem började det spöregna. Det var så skönt att bli svalkad av naturens egen dusch.

Vad har annars hänt? Jag har mest vilat och njutit av semestern, träffat lite vänner samt knarkat bra film, serier och musik. Nästa helg kommer självaste Britney Spears till Sandviken med sin Las Vegas-show, vilket jag och syrran självklart ska gå på. Jag har ju varit ett fan sedan 1998 så det ska bli kul.

Ha en fortsatt fin sommar!