02 augusti, 2018

Topplistan - Juli 2018

1. Oscar Enestad - Heaven On My Skin
2. Olivia Newton-John - I Need Love (Club Mix Edit)
3. 2 Brave - Stop That Girl
4. Donny Osmond - Soldier Of Love (7" Remix)
5. Hilary Roberts - There For You
6. Jason Donovan - Mission Of Love (7" Mix)
7. Max George - Barcelona
8. Lisa Stansfield - Everything
9. Jaki Graham - When A Woman Loves
10. Panic! At The Disco - Girls/Girls/Boys
11. Steven Dante - I'm Too Scared
12. Lisa Stansfield - This Is The Right Time
13. Bryan Rice - For The Love Of The Game
14. Regina - Baby Love
15. Hera Björk - Feel The Love Tonight
16. Dead Or Alive - Come Home (With Me Baby) (12" Version)
17. Michael Damian - Cover Of Love (Power Mix)
18. Five Star - Sky
19. Dana Dawson - Got To Give Me Love (T-empo Radio Edit)
20. Samuel Hercule & Léonore Hercule - Comptez Jusqu'à Trois
21. Five Star - Are You Man Enough? (Shep Pettibone 7" Mix)
22. Dana Dawson - How I Wanna Be Loved (T-Empo Radio Mix)
23. Livvi Franc - Now I'm That Bitch
24. Osmond Boys - Boys Will Be Boys
25. Lisa Stansfield - Billionaire (Until Dawn Radio Edit)
26. Donny Osmond - My Love Is A Fire
27. Dana Dawson - 3 Is Family (T-Empo Radio Mix)
28. Shane - Tell Me
29. Denise Pearson - Love Is Alive (7th Heaven Radio Edit)
30. Optimystic - Nothing But Love
31. Girls! - Give Us The Night
32. Donny Osmond - Hold On (7" Radio Version)
33. Freddie Mercury - Living On My Own (No More Brothers Radio Mix)
34. Steven Dante - Bring Back My Heart
35. Holland - I'm Not Afraid
36. Steven Dante - Imagination
37. Olivia Newton-John - No Matter What You Do (Smash Radio Edit)
38. 2 Brave - Stop That Girl (Heavenly Mix Edit)
39. Zak Abel - Unstable (Cutmore Radio Edit)
40. Ouriel Elixir - Life Force
41. Flair - G.Q.
42. Michelle Pfeiffer - Never Forget



Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.