04 mars, 2019

Topplistan - Februari 2019

1. Thereza Bazar - Gotcha!
2. Jakie Quartz - Vivre Ailleurs
3. Oscar Enestad - I Love It
4. Bananarama - Dance Music
5. Thereza Bazar - Too Much In Love
6. Blair St. Clair - Call My Life
7. Delage - Running Back For More
8. Nicki French - Te Amo (Radio Mix)
9. Stefan Pulzer - Unbreakable (Pete Hammond Radio Mix)
10. Michelle Williams - We Break The Dawn
11. Corina - Give Me Back My Heart
12. Sammy Paul - Supersonic Lover (Pete Hammond Radio Mix)
13. Phil Fearon - Ain't Nothing But A House Party
14. Adore Delano - After Party
15. Nicki French - On Your Marks, Get Set, Go Away
16. Sammy Paul - 24 Hours (Pete Hammond Radio Mix)
17. Lian Ross - Casanova (Single Mix)
18. Rick Astley & Lisa Fabien - When You Gonna
19. Cherrelle - Looks Aren't Everything
20. Shirley Lewis - You Can't Hide
21. Jaidie - Love You, Love You
22. Laura Branigan - Solitaire
23. Bosson - 10.000 Feet
24. Corina - Now That You're Gone (K.O. Radio Edit)
25. Pamela Fernandez - Kickin' In The Beat
26. Nicki French - Is There Anybody Out There? (7" Edit)
27. Kathy Brown - Can't Play Around
28. Thereza Bazar - Traitor Of The Heart
29. Spencer - Remember When (Pete Hammond Radio Mix)
30. Rick Astley - Beautiful Life (E.N.V Remix Edit)
31. Stacey Jackson - I Just Wanna Disco (Moto Blanco Club Edit)
32. Pamela Fernandez - Let's Start Over
33. Spencer - That's Magic (Pete Hammond Radio Mix)
34. Nicki French - For All We Know (Tex & Co. Mix)
35. Brother Beyond - The Girl I Used To Know
36. Love C.A. - When There Was Love In The Air
37. Cameron Cartio - Electric
38. Love C.A. - Why Making It So Hard For Me
39. Benjamin Wallfisch - Hannah And Volmer



Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.