11 maj, 2005

Bimbo Boy - My Life Is Over

I söndags var det öppet hus på min skola. Mamma, mormor och farmor kom på besök. Musikgruppen framförde ett par låtar i matsalen och jag var nervös inför mitt soloframträdande. Men när jag väl började sjunga så blev det tyst i hela matsalen, vilket kom som en lättnad.

Jag är riktigt nöjd med framträdandet och låten jag sjöng heter "My Life Is Over". Jag har skrivit texten själv och musiken har jag skrivit tillsammans med min klasskompis Stefan som även spelade gitarr till framträdandet. Jag vill tacka alla som kom och lyssnade på oss!

Jag fick dessutom ett litet fan vid namn Josefin, en liten flicka som Catrine satt barnvakt åt. Hon verkade rädd i början, men efter ett tag så tog hon min hand och försökte imponera på mig med sina rosa leksaker. Så himla gulligt!

Dennis: "Va? Är det två uppträdanden jag ska göra? Där ser du! Jag skulle verkligen behöva en assistent."

Förresten så har jag fått veta att en kille på min skola påstår att jag bara spelar bög för att få tjejer. Det visade ju verkligen hans brist på intelligens. Det är så skönt att jag har fått byta klass. Det blev så mycket skitsnack i den förra klassen mot slutet. Men jag har ju fortfarande kontakt med dem jag gillade där. De sista veckorna i skolan tänker jag bara ha kul!

Dennis: "Jag kan inte blogga just nu, för jag har slut på Henricitat. Han måste säga något roligt!"

Jag måste avsluta med att berätta att jag fick ett blommogram i måndags. Det var min vän Petrus som hade skickat en stor bukett röda rosor. Jag blev jätteglad! Det var precis vad jag behövde efter att ha haft en rätt dålig dag. Jag älskar ju rosor.