08 september, 2006

Onödigt att hata Carola

Jag förstår inte hur folk orkar lägga så mycket energi på att hata Carola. Hon lägger ju ändå inte märke till något av det, utan har sitt på det torra. Nog finns det väl viktigare saker att göra än att sitta på nätet och skapa hatklubbar om kändisar? Speciellt när det oftast rör sig om "sanningar" framställda av pressen.

Dennis om "Idol": "Varför kan inte folk som är dåliga på engelska sjunga låtar på svenska när de går på audition?"

Vad händer annars? Mina nyinspelade låtar skickas snart till Melodifestivalen. Mitt nystartade nyhetsbrev har redan lyckats få hundrafemtio medlemmar på bara tre dagar! Dessutom medverkade jag nyligen i ett radioprogram om hatbrott mot homosexuella på P3. Det känns kul att vara med och påverka.

Häromdagen när jag skrev vilka av mina idoler som snart släpper nya album så glömde jag en person. Jessica Simpson släpper snart albumet "A Public Affair" som innehåller en cover på Dead Or Alives underbara discolåt "You Spin Me Round (Like A Record)". Det ser jag fram emot!