24 september, 2006

Tuttfixerad bög

Tro det eller ej, men jag är nog världens mest tuttfixerade bög. Häromdagen såg jag och syrran Pamela Andersons kultförklarade film "Barb Wire" från 1996. Snacka om fascinerande. Jag hade sett filmen några gånger tidigare och fick som vanligt en flashback till det ljuva nittiotalet då Pamela slog igenom i "Baywatch". På den tiden var jag kär i henne. Filmen i sig är inget mästerverk, men tack vare Pamela blir den intresserat på något vis.

Jag tycker att Pamela är skitsnygg, tuff och underskattad som skådespelare. Det är nästan så att man blir smyghetero bara av att titta på henne. Börjar ni se ett mönster? Flera av mina idoler är ju bystiga modeller, till exempel Samantha Fox och Sabrina. Ett synthigt discobeat och en sexig image får mig alltid på fall. Sedan skadar det ju inte om de kan sjunga också.

På tal om det, när ska Pamela Anderson släppa en skiva?

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.