08 april, 2010

Topplistan - Mars 2010

1. Nena - Du Bist So Gut Für Mich (Radio Edit)
2. Lady Gaga & Beyoncé - Telephone
3. La Roux - Bulletproof
4. Domenicer - Bög Mamma Kines
5. Jenny Berggren - Free Me
6. Euroband - This Is My Life
7. Sirusho - Qélé, Qélé
8. Rita Hayworth - My Funny Valentine
9. Nouveau Riche - It's My Party
10. ATC - I'm In Heaven (When You Kiss Me)
11. Jesse McCartney - It's Over (Remix)
12. Hadise - Fast Life
13. Pajama Party - Yo No Sé
14. Ace Of Base - Love In December
15. Bette Davis - As Margo Channing
16. Erasure - A Little Respect
17. Rita Hayworth - Zip
18. Mariah Carey - I Want To Know What Love Is (Moto Blanco Club Edit)
19. Jesse McCartney - She's No You
20. Hadise - Düm Tek Tek (Club Mix)
21. Ace Of Base - Whenever You're Near Me
22. Hazell Dean - Always Doesn't Mean Forever (My-Ami Mix)
23. Ellinor Franzén - Om Du Stannar Här
24. C.C. Catch - Heaven And Hell
25. Charlotte Perrelli - Long Way Home

Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.