21 april, 2010

Vem fan bryr sig om kändisars privatliv?

Jag är så otroligt trött på allt snack om prinsessan Madeleines och Jonas Bergströms kärleksbekymmer. Detsamma gäller Tiger Woods otrohetsskandal. Jag känner inte dessa personer så därför kan jag inte heller säga vad som har hänt eller inte. Och helt ärligt så bryr jag mig inte heller.

Jag kommer aldrig att förstå hur folk orkar engagera sig så mycket i kändisars privatliv, speciellt med tanke på källorna. Bara idioter tror på allt som kvällspressen skriver. Och även om skvallret är sant så förstår jag inte varför det är så intressant för utomstående. Skadeglädje kanske?

Sedan har vi alla dessa patetiska "älskarinnor" som talar ut om otroheten i media. Det äcklar mig verkligen! Hur mediakåt får man bli? Varför får dessa personer så mycket uppmärksamhet? Det har ju inte direkt gjort något positivt. Jag skulle snarare skämmas om jag var dem.

Jag vet inte vad som är värst, älskarinnorna eller de som faktiskt tror på allt de säger. Jag säger inte att dessa kändispar inte har några problem. Jag säger bara att man aldrig kan veta till hundra procent vad som har hänt, om man inte själv har varit där.

Min fråga till alla som tror på detta skvaller är: Vem fan bryr sig? Det är dags att skaffa sig ett liv!

Bimbo Boy
www.bimboboy.com