15 augusti, 2010

Topplistan - Juli 2010

1. Kylie Minogue - Closer
2. Shannon - Give Me Tonight
3. Kylie Minogue - Get Outta My Way
4. Liza Minnelli - Losing My Mind
5. Kim Wilde - Say You Really Want Me (7" Version)
6. The Corrs - Breathless
7. Kylie Minogue - Put Your Hands Up (If You Feel Love)
8. Evelyn Thomas - High Energy
9. Kylie Minogue - Aphrodite
10. Scissor Sisters - Invisible Light
11. Olivia Newton-John - Twist Of Fate
12. Style - Vill Ha Dej Igen
13. Therese - Time (StoneBridge Radio)
14. The Corrs - Irresistible
15. DeDe - Hide & Seek
16. Barrington Pheloung - Broken Sword: Shadow Of The Templars
17. Samantha Janus - A Message To Your Heart
18. Billie Piper - Day & Night
19. Despina Vandi - Gia (Radio Edit)
20. Glenn Medeiros - She Ain't Worth It
21. Style - It's A Secret
22. Jon Nørgaard - Right Here Next To You
23. Betula - Lagt Kort Ligger
24. Barrington Pheloung - Finding Nicole
25. The Corrs - Forgiven, Not Forgotten

Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.