07 december, 2011

Topplistan - November 2011

1. Cloetta Paris - Looking For Love
2. Jedward - Everyday Superstar
3. Tina Charles - Your Love Is My Light (Pete Hammond's Desperately Sinful Lucky Radio Edit)
4. Donna Lewis - I Love You Always Forever
5. Erasure - Tomorrow's World
6. Hilary Duff - Stranger (Wawa Radio Edit)
7. Mariah Carey - Emotions
8. Kim Wilde - Can't Get Enough (Of Your Love)
9. Début De Soirée - La Vie, La Nuit (UK Single Remix)
10. Hazell Dean - Love Pains
11. Kim Wilde - Lovers On A Beach
12. Paul McCartney - Ever Present Past
13. Jason Donovan - The Hits Megamix (Project K Extended Version)
14. Hilary Duff - With Love
15. Yazoo - Walk Away from Love
16. Kim Wilde - Say You Really Want Me (The Video Remix)
17. Whitney Houston - How Will I Know (Dance Remix)
18. Mariah Carey - Daydream Interlude (Fantasy Sweet Dub Mix)
19. Blondie - Call Me (Original Long Version)
20. Jaki Graham - Set Me Free
21. Hazell Dean - Maybe (We Should Call It A Day) (Extended Version)
22. Five Star - If I Say Yes
23. Blondie - War Child
24. Kim Wilde - Words Fell Down
25. Lucy Hale - Run This Town

Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.