20 december, 2011

Fyra dagar kvar

Tänk att det snart är jul igen! December flyger förbi utan att man hinner reagera. Vi har äntligen fått snö här i Sandviken och jag hoppas att den ligger kvar till julafton. Så länge vi slipper slask och plask så är jag nöjd. Jag har nästan pyntat klart och handlat den mesta av maten, så nu är det bara att njuta av julen tillsammans med familjen, utan någon som helst stress.

Vad har jag annars haft för mig? Jag har träffat en hel del vänner, skrivit på boken och förstås beställt en massa skivor, filmer och böcker! Jag ser redan fram emot mellandagsrean som jag ska försöka tvinga med mig Linda på.

Jag ser också fram emot releasen av min nya singel. Vi hoppas kunna släppa låten på iTunes och Spotify i slutet av januari så håll tummarna! Jag hoppas att ni ska tycka om den.