09 januari, 2012

Topplistan - December 2011

1. Samantha Fox - The Secret
2. Lady Gaga - Marry The Night
3. Tia - Boy Toy
4. Ankie Bagger - Because It's Christmas
5. Sergey Lazarev - Electric Touch
6. Lili & Susie - Från Oss Till Er
7. O'Chi Brown - 100% Pure Pain
8. Erasure - I Lose Myself
9. Rick Astley - Never Gonna Give You Up (Phil Harding 12" Mix)
10. Sophie Ellis-Bextor - Heartbreak (Make Me A Dancer)
11. Man Meadow - Eaten Alive
12. Sergey Lazarev - Stereo (HarDrum Version)
13. Pernilla Wahlgren - Holiday With You
14. O'Chi Brown - Whenever You Need Somebody
15. Sergey Lazarev - Feelin' High
16. The Cover Girls - I Need Your Lovin' (Tony Moran Radio Mix)
17. Début De Soirée - La Vie, La Nuit (Extended Remix)
18. Céline Dion - Sorry For Love
19. Audrey Landers - You Came To Me On Christmas
20. Giorgio Moroder - Ivory Tower
21. Justin Bieber - Mistletoe
22. Hilary Duff - Stranger (Vada Mix)
23. Smile.dk - Moshi Moshi
24. Holly Johnson - Americanos (PWL Extended Version)
25. Jennifer Paige - Crush
26. Bananarama - More Than Physical (Garage Mix)
27. Rick Astley - Move Right Out (7" Version)
28. O'Chi Brown - Whenever You Need Somebody (Pull It Off Mix)
29. Rick Astley - Never Knew Love (Remix)

Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.