03 mars, 2014

Topplistan - Februari 2014

1. Kylie Minogue - Into The Blue
2. Mariah Carey - You're Mine (Eternal)
3. Lili & Susie - Would You Be Mine
4. Deniece Williams - No More Lies
5. EKO - Red
6. Alvaro Estrella - Bedroom
7. Nick Bicât - Lace
8. Soraya Arnelas - Plastic
9. Ola - I'm In Love
10. Annie - Russian Kiss
11. Mahan Moin - Aleo
12. Ola - Losin' It
13. Annie - Back Together
14. Pink Pistols - I Am Somebody
15. Ola - Jackie Kennedy
16. Anton Ewald - Close Up
17. Sam Tsui - Wherever You Are
18. Annie - Ralph Macchio
19. Ola - Tonight I'm Yours
20. Susie Päivärinta - God Bless The Rain
21. Carly Simon - It's Hard To Be Tender
22. Ola - Rich & Young
23. Joe Milner - Dreams We Dream
24. Annie - Hold On
25. Jennifer Lopez - Girls
26. Dr. Alban & Jessica Folcker - Around The World

Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.