21 december, 2004

"But I wake up screaming"

Jag kom precis hem från Gävle där jag har spenderat hela dagen tillsammans med min vän Micke. Vi har shoppat, gått på restaurang och varit på museum. Vi tyckte att det var på sin plats att för en gångs skull vara kulturella. Vi avslutade dagen med en drink på stationskrogen innan vi skildes åt.

I går var jag, mormor och mamma till Gävle sjukhus för att mormor skulle träffa en läkare. Efteråt gick vi på restaurang och åt en riktigt fet buffé. Och sedan köpte jag en massa DVD-filmer så nu blir det till att ha skräckfilmsmys med min underbara mamma.

Jag hoppas att ni inte missade TV-intervjun med Agnetha Fältskog häromdagen. Det är så kul att se henne igen! Om ni inte har hört hennes hit "The Last Time" från 1987 så måste ni leta upp den. Det är ju min absoluta favoritlåt. Håll utkik efter Agnethas nya singel "Sometimes When I'm Dreaming" som släpps inom kort. Det är en vacker ballad med en sorglig text, som passar Agnethas ljuva stämma perfekt.