24 juli, 2005

Min debutsingel

Äntligen är min debutsingel släppt! Som jag har drömt om att få hålla min egen skiva i handen. Det känns underbart. Sedan barnsben har jag drömt om att bli sångare. I ett block från högstadietiden kan man se fejkade skivomslag och påhittade låtlistor som jag drömde om att ge ut.

Och nu står där en stor låda på golvet, innehållandes en mängd exemplar av min debutsingel. Om den inte säljer så gör det inte så mycket. För mig är själva känslan av att ha spelat in en singel tillräcklig, att veta det finns åtminstone en person där ute som lyssnar på min musik. Så passa nu på att beställa "Je Suis Une Superstar". Den innehåller fem plastiga poplåtar och kan beställas via min hemsida.

Förresten, jag såg att en mexikansk gaytidning har skrivit om mig. Det roliga var att de hade skrivit att jag är en före detta porrstjärna som satsat på musiken i stället eftersom produktionsbolaget BelAmi inte hört av sig. Det stod även att jag var känd i Europa och att jag sägs vara en manlig version av Jessica Simpson. I wish, ha ha!

Ha nu en underbar sommar och glöm inte bort att kolla in min hemsida och lyssna på klippen från min singel.