02 augusti, 2005

Topplistan - Juli 2005

1. Angelica Agurbash - Love Me Tonight
2. Ankie Bagger - Here I Go Again
3. Pernilla Wahlgren - Only Your Heart
4. Den Harrow - Don't Break My Heart
5. Stacey Q - Two Of Hearts
6. Lena Philipsson - Talking In Your Sleep
7. Ankie Bagger - Every Day Every Hour
8. Izabella Scorupco - I Write You A Love Song
9. Pernilla Wahlgren - Give A Little Love
10. Samantha Fox - Fox Hunt Mix
11. Pernilla Wahlgren - Fallen Angel
12. Bananarama - Some Girls (Extended Version)
13. Shiri Maymon - The Silence That Remains (Hebrew-English Version)
14. A-ha - The Sun Always Shines On T.V.
15. Geri Halliwell - Love Never Loved Me
16. Izabella Scorupco - Love Grows
17. Anna Book - Heaven
18. Sinitta - G.T.O.
19. So What - I Was Lucky
20. Pernilla Wahlgren - C'est Démon!

Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.