16 oktober, 2005

Höstshopping

I dagarna köpte jag en så kallad 3" CD-singel med mina stora idoler Lili & Susie. Det är en promotionsingel för schlagerlåten "Okey, Okey!" som endast gavs ut i Japan. Den har ett snyggt omslag och kommer i en avlång ask. Dessutom innehåller den både den svenska och engelska versionen av låten, som är svår att finna på CD. Snacka om att jag är lycklig över detta samlarobjekt!

Jag har även köpt en hel del nya singlar, bland annat Lena Philipssons, Linda Bengtzings och Pernilla Wahlgrens senaste. De är riktigt bra! Jag har dessutom snöat in på Olindas "Playboy Bunny", tro det eller ej. Nu väntar jag otåligt på Madonnas nya album! Må det komma snart.

Förresten, i december kommer min kära  än Henri hem från Ryssland. Det ska bli så kul! Jag saknar honom så. Jag har minsann skickat en blandskiva till honom med några av de senaste låtarna som han har missat där borta. Nu har han något att roa sig med tills han är hemma igen. Då kommer det att bli telefonterror för hela slanten!