06 oktober, 2005

Topplistan - September 2005

1. Josefin Nilsson - Where The Whales Have Ceased To Sing
2. Agnetha Fältskog - It's So Nice To Be Rich
3. Mariah Carey - Didn't Mean To Turn You On
4. BWO - Sunshine In The Rain (Italo Mix)
5. Ann Winsborn - La La Love On My Mind
6. Troll - Midsummer Night
7. Mariah Carey - Heartbreaker
8. September - Satellites (Electro Mix Short)
9. Bananarama - Move In My Direction
10. Mandy Smith - Got To Be Certain
11. Britney Spears - Over To You Now
12. Mandy Smith - Terry
13. Bananarama - Look On The Floor (Hypnotic Tango)
14. Dannii Minogue - You Won't Forget About Me
15. Agnetha Fältskog - Shame
16. Susanna Hoffs - My Side Of The Bed
17. Deuce - Call It Love
18. Cat5 - Play This Loud
19. Mariah Carey - Fantasy
20. Steps - One For Sorrow (Tony Moran's 7" Remix)
21. Agnetha Fältskog - If I Thought You'd Ever Change Your Mind
22. Kim Wilde - The Touch
23. Mariah Carey - My All
24. Bananarama - Lovebite
25. Mariah Carey - Honey
26. Wonderland - Mister Mister
27. Rachel Stevens - Negotiate With Love
28. Kylie Minogue - Giving You Up
29. Modesty - One More Broken Heart
30. Benjamin Falk - Photosession
31. Lena Philipsson - Unga Pojkar & Äldre Män
32. Mandy Smith - I Just Can't Wait
33. Kim Wilde - Cambodia
34. Kylie Minogue - I Should Be So Lucky (The Bicentennial Remix)
35. Pepsi & Shirlie - Heartache (Dot & Daisy's Club Remix)
36. Mandy Smith - Positive Reaction
37. Thereza Bazar - Gotcha!
38. Big Fun - Blame It On The Boogie (Special Radio Mix)
39. Britney Spears - Someday (I Will Understand) (Hi-Bias Signature Radio Remix)
40. Rachel Stevens - Sweet Dreams My L.A. Ex
41. Javiera - Every Heartbeat Calls Your Name (Palpito Mi Corazon)
42. Pay TV - Miss Capitalist
43. Olivia Newton-John - Xanadu
44. Lindsay Lohan - Speak
45. Agnetha Fältskog - P&B

Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.