14 mars, 2006

Topplistan - Februari 2006

1. Sandra Kim - J'aime La Vie
2. Bananarama - Move In My Direction
3. Nouveau Riche - Oh Lord
4. Bananarama - Look On The Floor (Hypnotic Tango)
5. Velvet - Don't Stop Movin'
6. Niklas Andersson - Movin'
7. West End Girls - Domino Dancing
8. Hannah Graaf - Naughty Boy
9. ABBA - Just Like That
10. Agnes Carlsson - Emotional
11. Kylie Minogue - Love At First Sight (Ruff & Jam US Radio Mix)
12. Pernilla Wahlgren - Love On You
13. Anna Sahlene - This Woman
14. Lili & Susie - If It's Love (7" Version)
15. ABBA - Summer Night City (Full Length Version)
16. Debbie Gibson - Lost In Your Eyes
17. Taylor Dayne - Tell It To My Heart
18. Pernilla Wahlgren - Faces In The Crowd (12" Version)
19. September - Flowers On The Grave
20. Marie Serneholt - That's The Way My Heart Goes
21. Sabrina - Boys (Summertime Love)
22. Kajagoogoo - Too Shy
23. Bananarama - Lovebite
24. Pay TV - Sexy Robot
25. ABBA - I Am The City
26. Kylie Minogue - What Do I Have To Do (7" Mix)
27. Marilyn Monroe - Diamonds Are A Girl's Best Friend
28. September - It Doesn't Matter
29. Wilson Phillips - The Dream Is Still Alive (AC Remix)
30. 3T - Stuck On You
31. Izabella Scorupco - Substitute
32. West End Girls - West End Girls
33. Pernilla Wahlgren - Running For Cover
34. Marilyn Monroe - I'm Through With Love
35. Shirley Clamp - Att Älska Dig (SoundFactory Radio Mix)
36. So What - I Was Lucky
37. ABBA - Elaine
38. Nina & Kim - Säg Det Nu
39. Marilyn Monroe - I Wanna Be Loved By You
40. Darin - Step Up
41. Jason Donovan - Question Of Pride
42. Kylie Minogue - On A Night Like This
43. Pernilla Wahlgren - Huggin'
44. Bananarama - Waterfall
45. Velvet - Rock Down To (Electric Avenue)

Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.