23 april, 2007

"I'm looking for reaction, a positive reaction"

Jag har haft en väldigt bra dag. Först så besökte jag min nya kurator för en terapisession, vilket gick bra. Sedan var jag och mormor ut på stan en stund för att shoppa och äta lunch. Det är alltid lika mysigt att umgås med henne. Jag hittade dock inget kul att köpa utan får vänta på det jag har beställt från Discshop i stället.

Förresten så fick jag mejl från mina producenter i dag. De har gjort färdigt produktionen till en låt som jag skrivit texten till, så på onsdag ska jag spela in den nya låten. Det ska bli så kul att gå in i studion igen och låten känns så jag; plastig åttiotalsdisco med en bögig text. Jag hoppas att ni kommer att gilla den!

Jag vill avsluta med att berätta att jag förra veckan fick en underbar CD-skiva från Japan av min vän Mark i Wales. Skivan, som är från 1988, innehåller remixar av mina favoritproducenter Stock Aitken Waterman med artister som Kylie Minogue, Samantha Fox, Pat & Mick och Mandy Smith. Bäst är att "I Just Can't Wait (Extended Version)" och "Positive Reaction (Our Mandy's Extended Mix)" med Mandy Smith finns med på den. Jag har ju letat som en galning efter de remixarna på CD.