01 april, 2007

Topplistan - Mars 2007

1. Moulin Rouge - High Energy Boy (More Energy Remix)
2. Al Corley - Square Rooms
3. Danuta - Whenever You Go
4. Johan Agebjörn - Overload
5. Bosson - You
6. Sally Shapiro - I'll Be By Your Side (Chinese Theatre Remix)
7. Jessica Andersson - Kom (Extended Version)
8. Britney Spears - Chris Cox Megamix
9. Lucky Twice - Lucky (Extended)
10. Pernilla Wahlgren - C'est Démon! (Bosanova Mix)
11. Sanna Nielsen - Vågar Du, Vågar Jag (SoundFactory Radio Mix)
12. Mandy Smith - I Just Can't Wait
13. Exposé - Point Of No Return
14. Magnus Carlsson - Live Forever (SoundFactory Radio Edit)
15. Amy Hart - Too Cruel
16. Rollergirl - Superstar
17. La Toya Jackson - (Tell Me) She Means Nothing To You At All
18. Moulin Rouge - Boys Don't Cry
19. Therese - The Arrival (Extended)
20. Javiera - Will You Remember Me
21. C.C. Catch - Backseat Of Your Cadillac
22. Army Of Lovers - La Plage De Saint Tropez
23. Baby's Gang - Challanger
24. She Moves - Breaking All The Rules
25. After Dark - (Åh) När Ni Tar Saken I Egna Händer
26. Bros - When Will I Be Famous?
27. Dannii Minogue - I Begin To Wonder
28. Haiducii - Boom Boom Boom
29. Måns Zelmerlöw - Cara Mia (RRR Club Version)
30. Pet Shop Boys - New York City Boy
31. Q-Feel - Dancing In Heaven (Orbital Be-Bop)
32. A-Teens - Heartbreak Lullaby (Europop Remix)
33. Jennifer Lopez - Love Don't Cost A Thing
34. Britt Dahlén - Jubilation
35. She Moves - It's Your Love
36. Reynolds Girls - I'd Rather Jack
37. Valerie Dore - The Night
38. Daze - Superhero
39. Ville Niskanen - Hit Me Like That (Remix)
40. Sofia Berntson - Hypnotized

Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.