16 september, 2005

Radiointervju på P4 Gävleborg

Jag kom precis hem från Sveriges Radio P4 i Gävle där jag har blivit intervjuad i direktsändning. Det var riktigt kul och det gick bra, trots att de bad mig sjunga Lili & Susies "Okey, Okey!" med förkyld stämma. De spelade mina låtar "Je Suis Une Superstar" och "Make You Come". Sedan ställde de en massa frågor om mig som person och min musik. Det var så trevligt och jag gillade den programledarens humor, den var lika småsjuk som min.

Melodifestivalslåten är nu inskickad och jag hoppas att ni håller alla tummar och tår för att den kommer med. Det vore så kul att ställa upp och vara en del av den världen. I övrigt har veckan varit rätt seg eftersom jag är sjuk. Jag har varit hemma en del från skolan men ska nog vara tillbaka nästa vecka igen. Känner mig lite bättre nu i alla fall.