02 september, 2005

Topplistan - Augusti 2005

1. Lili & Susie - Oh Mama
2. Den Harrow - Don't Break My Heart
3. Lena Philipsson - Tänd Ett Ljus
4. Mandy Smith - I Just Can't Wait
5. Leana - Dance With A Stranger (Mike Rizzo Radio Edit)
6. Pernilla Wahlgren - Love Is An Art
7. Leana - Dance With A Stranger (Chris Cox Club Anthem Radio Edit)
8. Mandy Smith - Positive Reaction
9. Jessica Simpson & Nick Lachey - Where You Are
10. Antti Tuisku - En Halua Tietää
11. CatCat - Bye Bye Baby
12. Izabella Scorupco - Love Grows
13. Pay TV - Material Girls
14. Agnetha Fältskog - Past, Present And Future
15. Bananarama - Some Girls (12" Version)
16. Agnetha Fältskog - The Last Time
17. Ann Winsborn - La La Love On My Mind
18. Agnetha Fältskog - It's So Nice To Be Rich
19. Josefin Nilsson - Where The Whales Have Ceased To Sing
20. Pernilla Wahlgren - Give A Little Love
21. Kylie Minogue - Getting Closer
22. Pay TV - Refrain Refrain
23. Antti Tuisku - Entinen
24. Pepsi & Shirlie - Heartache
25. Pernilla Wahlgren - Tvillingsjäl
26. Olivia Newton-John - It's Not Heaven
27. Alcazar - Je Suis Là
28. ABBA - The Day Before You Came
29. Laban - I Close My Eyes And Count To Ten
30. Pernilla Wahlgren - C'est Démon!

Denna lista har framställts av de låtar jag har lyssnat mest på under föregående månad, både på min dator och min iPod. En ständigt uppdaterad lista över mina absoluta favoritlåtar hittar ni här

Följ mig på Facebook, Twitter, Instagram och YouTube för ännu fler inlägg ur mitt liv. Du hittar även mer information om mig på DennisAlexis.com.