19 januari, 2006

Massive luxury overdose

Min nya hemsida nu är lanserad! Min vän Piffling har designat den och jag är väldigt nöjd. Sidan är snyggare nu och betydligt lättare att navigera. Dessutom har jag lagt in mer information, fler bilder och så vidare. Besök den gärna, men glöm inte bort att skriva i gästboken. Snart kommer ni även att kunna höra min nya låt "Drama Queen" där.

Dennis till Stalker-Anna: "Du behöver lite mer New Kids On The Block i ditt liv."

Jag har tänkt en hel del på det här med förhållanden och kärlek. Det är lätt att tänka att man aldrig kommer att hitta rätt och att det alltid är en själv det är fel på när förhållanden inte håller. Varje gång jag har blivit sårad av en kille så har jag självklart mått otroligt dåligt, men så här i efterhand kan jag se att jag har lärt mig av det och utvecklats.

När jag ser tillbaka på mitt liv kan jag se många händelser där jag har agerat annorlunda än vad jag skulle göra i dag. Det känns skönt att man utvecklas, speciellt när man ser det själv. Det kanske inte alltid är så lätt att märka när man är mitt i hjärtesorgen, men det kommer efter ett tag, tro mig.

Och när man har blivit kär är det viktigt att man både ger och tar så att ingen känner sig bortglömd. Nu har jag en underbar pojkvän som jag vet älskar mig. Det är skönt att veta att han finns kvar vad som än händer och att vi älskar varandra även om vi mår dåligt ibland. För det är ju det som är så bra med kärlek, att man får hela paketet. Och fick vi bara en del så vore det ju rätt trist, inte sant?

Som avslutning vill jag hälsa till min kära vän Stalker-Anna. Du har verkligen hjälpt mig så mycket! Inte bara de senaste veckorna, utan ända sedan vi blev vänner. Hur deppig jag än är så har du svar på allt och får mig på bättre humör. Det är så skönt att veta att du finns.